Първоначално публикувано от BO
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Автоматична скоростна кутия на 159 2.4
Collapse
X
-
В АутоДок за това масло са написали JWS3309, а за нашите трябва JWS3324,явно е за 5 степените. Мисля че това от линк в Ибей е друго, от тук и разликата в цената.Last edited by undy; d.m.y г., 07:26.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Здравейте колеги,използвам темата за да ви попитам нещо конкретно.
Накратко автомобилът е 2.4 с автоматична кутия.Кутията е с частична смяна на масло.Маслото което долях е Duglas ATF Plus Aw,приблизително 4 л. Във възходящ ред на смяна няма проблеми,но понякога и до доста рядко в обратен ред-от голяма към малка,най често като трябва да спра рязко до нула ми удря.Смяната на маслото е направена преди 5000 км.Искам да ви попитам това според вас на какво се дължи? Също ме интересува каква нормалната работна температура на кутията при нормално каране,също до какви стойности стига при даване на газ и до какви стойности не трябва да стига?
Благодаря предварително!Last edited by PE4E; d.m.y г., 10:22.AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщениеЗдравейте колеги,използвам темата за да ви попитам нещо конкретно.
Накратко автомобилът е 2.4 с автоматична кутия.Кутията е с частична смяна на масло.Маслото което долях е Duglas ATF Plus Aw,приблизително 4 л. Във възходящ ред на смяна няма проблеми,но понякога и до доста рядко в обратен ред-от голяма към малка,най често като трябва да спра рязко до нула ми удря.Смяната на маслото е направена преди 5000 км.Искам да ви попитам това според вас на какво се дължи? Също ме интересува каква нормалната работна температура на кутията при нормално каране,също до какви стойности стига при даване на газ и до какви стойности не трябва да стига?
Благодаря предварително!
Според мен оттук трябва да се започне и да се смени повече масло,демек да се завъртят едни 10тина литра,за да излезе максимално повече от старото и новото,което си сложил. Така ще се гарантира качеството на маслото. После и един ресет на кутията няма да е зле,като има и последващ цикъл за адаптациите.
Моята съм я гледал и нормално около 82-85 градуса държи...при мнооого зор стига 90 и после пак пада,но не ми ги е надвишавала,поне докато съм я следил с МЕСа.Last edited by undy; d.m.y г., 15:48.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Здравейте, някой случайно да е ползвал това - https://autobox.bg/transmisionno-mas...-ws-lifetime-1 ако може да се вярва на описанието е точно за тази кутия.~159 1.9 JTDm
Comment
-
Аз. Карам с такова и нямам проблеми. Автомата си превключва супер плавно и нито блъска, нито нищо. Още няколко човека карат с такова от форумаИ извън него :P
PS: Купих го от този сайт http://autoguard.bg/index.php?page=s...hk=1&Itemid=28
Това им е склада, така че може да спестиш някой друг лев, а и знаеш, че е оригиналдЪ.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic
Comment
-
В AutoDoc има и масло на Aisin, което също отговаря на всички изисквания. Следващата смяна ще е с него, но ще взема поне две туби.
https://m.autodoc.bg/aisin/12862922
https://www.be.aisin-europe.com/file...n_ATF6_Low.pdfLast edited by undy; d.m.y г., 12:13.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Винаги ще карате със смес от повече старо тъмно кафяво масло, пълно с феродови частици, и по-малко ново червено масло.
Пълна смяна на маслото на тази кутия е възможна само ако се свали на земята и разглоби.
Каквото и масло да сипвате, това е само опресняване.
Въобще не робувайте на марка, излишно е, само гледайте да е по спецификация.
Както по-горе някой написа, 3309 е грешно, то е за 5 степенен Айсин.
Ако искате маслото в кутията ви да стане почти като ново, става след 5-7 опреснявания.1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Така е ,но ако се направят да речем три смени на един път,при една елементарна калкулация при положение ,че маслото е да кажем 7л..можем да източим 3.5(грубо говоря,да ме захапе някой сега за 150 мл.л),което ще рече 50% остава от старото,след повторно опресняване ,от старото ще останат 25% и след третия вече ще са малко над 10%,което ще рече 700мл.л остатъчно старо масло и т.н...(имаше едно видео и на 4 път маслото е доста бистро,хората точно такъв тест си правиха,на същата кутия но във Волво)....което пак е по-добре отколкото да свалям кутията...има и добавки разни,така че не е толкова страшно всичко. Въпрос на време и кинти е.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Сменил съм го два пъти в началото. После на всяко обслужване на колата (15 000) го опреснявам, струва ми точно 60лв за 3л. Мобил ( 5 степенна кутия). Пък колкото изкара!1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon
Comment
-
Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщениеСменил съм го два пъти в началото. После на всяко обслужване на колата (15 000) го опреснявам, струва ми точно 60лв за 3л. Мобил ( 5 степенна кутия). Пък колкото изкара!156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеТака е ,но ако се направят да речем три смени на един път,при една елементарна калкулация при положение ,че маслото е да кажем 7л..можем да източим 3.5(грубо говоря,да ме захапе някой сега за 150 мл.л),което ще рече 50% остава от старото,след повторно опресняване ,от старото ще останат 25% и след третия вече ще са малко над 10%,което ще рече 700мл.л остатъчно старо масло и т.н...(имаше едно видео и на 4 път маслото е доста бистро,хората точно такъв тест си правиха,на същата кутия но във Волво)....което пак е по-добре отколкото да свалям кутията...има и добавки разни,така че не е толкова страшно всичко. Въпрос на време и кинти е.
На теория около 1 мл. остатъчно масло би трябвало да дойде около 14-та смяна, което ще се доближи до опресняване на цялото масло, изключвайки 1 мл. замърсяване.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Точно така, понеже съм закръглил на 10%,затова е 700мл.л....реално са 12.5%,което ще рече точно 0,875л.
Виж до 14 смени на един път ще получа дископатия, няма да си го причинявамLast edited by undy; d.m.y г., 14:26.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеСъвсем на теория - ако на първата смяна смениш 50% от маслото, то ще имаме 3.5 л. старо, към 3.5 литра ново. След източване на следващите 3.5 л, то то ще бъде съставено от 1.75 л. ново и още толкова старо. Демек ще си източил 3.5+1.75 = 5,25 л старо масло. Демек остават 1,75 л от старото. И при точене на третия път, то 3.5-те литра ще съдържат 0,88 старо и 2,64 л. ново масло. Или в крайна сметка ще останат 5,25+0,88=6,13 ново масло. Или ще останат едни 7-6,13=0,87 л. от старото масло. Това горе долу при идеално 50:50 смесване на двете масла
На теория около 1 мл. остатъчно масло би трябвало да дойде около 14-та смяна, което ще се доближи до опресняване на цялото масло, изключвайки 1 мл. замърсяване.
За смяната му съм взел от това масло,надявам се да е доброСъщо колегата унди помогна с много ценна информация и съвети около настройката на кутията,за което му благодаря
AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
sigpic
Comment
Comment