Известие

Collapse
No announcement yet.

Автоматична скоростна кутия на 159 2.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
    1. Ако си чел темата не мисля, че няма отговор.
    2. Наистина ли ще дадеш толкова пари при положение, че има съшото масло за почти половината?
    Същото в Аутодок в момента е на цена 81лв!Просто тази обява в ибей беше с хубави снимки.
    Attached Files
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

    Comment


    • #77
      Ами купувай.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Comment


      • #78
        В АутоДок за това масло са написали JWS3309, а за нашите трябва JWS3324,явно е за 5 степените. Мисля че това от линк в Ибей е друго, от тук и разликата в цената.
        Last edited by undy; d.m.y г., 07:26.
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #79
          Здравейте колеги,използвам темата за да ви попитам нещо конкретно.
          Накратко автомобилът е 2.4 с автоматична кутия.Кутията е с частична смяна на масло.Маслото което долях е Duglas ATF Plus Aw,приблизително 4 л. Във възходящ ред на смяна няма проблеми,но понякога и до доста рядко в обратен ред-от голяма към малка,най често като трябва да спра рязко до нула ми удря.Смяната на маслото е направена преди 5000 км.Искам да ви попитам това според вас на какво се дължи? Също ме интересува каква нормалната работна температура на кутията при нормално каране,също до какви стойности стига при даване на газ и до какви стойности не трябва да стига?
          Благодаря предварително!
          Last edited by PE4E; d.m.y г., 10:22.
          AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
          AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
          sigpic

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от PE4E Покажи съобщение
            Здравейте колеги,използвам темата за да ви попитам нещо конкретно.
            Накратко автомобилът е 2.4 с автоматична кутия.Кутията е с частична смяна на масло.Маслото което долях е Duglas ATF Plus Aw,приблизително 4 л. Във възходящ ред на смяна няма проблеми,но понякога и до доста рядко в обратен ред-от голяма към малка,най често като трябва да спра рязко до нула ми удря.Смяната на маслото е направена преди 5000 км.Искам да ви попитам това според вас на какво се дължи? Също ме интересува каква нормалната работна температура на кутията при нормално каране,също до какви стойности стига при даване на газ и до какви стойности не трябва да стига?
            Благодаря предварително!
            Като за начало,маслото което си сложил не е подходящо,вискозитета при 100градуса трябва да е под 6,а на това масло е над 7 http://www.duglasoil.it/wp-content/u...AW-R.01-EN.pdf ....и НЕ трябва да е JWS 3309,а JWS3324
            Според мен оттук трябва да се започне и да се смени повече масло,демек да се завъртят едни 10тина литра,за да излезе максимално повече от старото и новото,което си сложил. Така ще се гарантира качеството на маслото. После и един ресет на кутията няма да е зле,като има и последващ цикъл за адаптациите.
            Моята съм я гледал и нормално около 82-85 градуса държи...при мнооого зор стига 90 и после пак пада,но не ми ги е надвишавала,поне докато съм я следил с МЕСа.
            Last edited by undy; d.m.y г., 15:48.
            156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
            147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
            159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

            Comment


            • #81
              Здравейте, някой случайно да е ползвал това - https://autobox.bg/transmisionno-mas...-ws-lifetime-1 ако може да се вярва на описанието е точно за тази кутия.
              ~159 1.9 JTDm

              Comment


              • #82
                Аз. Карам с такова и нямам проблеми. Автомата си превключва супер плавно и нито блъска, нито нищо. Още няколко човека карат с такова от форума И извън него :P

                PS: Купих го от този сайт http://autoguard.bg/index.php?page=s...hk=1&Itemid=28
                Това им е склада, така че може да спестиш някой друг лев, а и знаеш, че е оригиналдЪ.
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic

                Comment


                • #83
                  В AutoDoc има и масло на Aisin, което също отговаря на всички изисквания. Следващата смяна ще е с него, но ще взема поне две туби.
                  https://m.autodoc.bg/aisin/12862922


                  https://www.be.aisin-europe.com/file...n_ATF6_Low.pdf
                  Last edited by undy; d.m.y г., 12:13.
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #84
                    Винаги ще карате със смес от повече старо тъмно кафяво масло, пълно с феродови частици, и по-малко ново червено масло.
                    Пълна смяна на маслото на тази кутия е възможна само ако се свали на земята и разглоби.
                    Каквото и масло да сипвате, това е само опресняване.
                    Въобще не робувайте на марка, излишно е, само гледайте да е по спецификация.
                    Както по-горе някой написа, 3309 е грешно, то е за 5 степенен Айсин.
                    Ако искате маслото в кутията ви да стане почти като ново, става след 5-7 опреснявания.
                    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                    Comment


                    • #85
                      Така е ,но ако се направят да речем три смени на един път,при една елементарна калкулация при положение ,че маслото е да кажем 7л..можем да източим 3.5(грубо говоря,да ме захапе някой сега за 150 мл.л),което ще рече 50% остава от старото,след повторно опресняване ,от старото ще останат 25% и след третия вече ще са малко над 10%,което ще рече 700мл.л остатъчно старо масло и т.н...(имаше едно видео и на 4 път маслото е доста бистро,хората точно такъв тест си правиха,на същата кутия но във Волво)....което пак е по-добре отколкото да свалям кутията...има и добавки разни,така че не е толкова страшно всичко. Въпрос на време и кинти е.
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #86
                        Сменил съм го два пъти в началото. После на всяко обслужване на колата (15 000) го опреснявам, струва ми точно 60лв за 3л. Мобил ( 5 степенна кутия). Пък колкото изкара!
                        1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от Scrapera Покажи съобщение
                          Сменил съм го два пъти в началото. После на всяко обслужване на колата (15 000) го опреснявам, струва ми точно 60лв за 3л. Мобил ( 5 степенна кутия). Пък колкото изкара!
                          То и аз така,частично го смених като взех колата,след това на 30к пак,но сега ми се иска да промия с повечко масло.
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                            Така е ,но ако се направят да речем три смени на един път,при една елементарна калкулация при положение ,че маслото е да кажем 7л..можем да източим 3.5(грубо говоря,да ме захапе някой сега за 150 мл.л),което ще рече 50% остава от старото,след повторно опресняване ,от старото ще останат 25% и след третия вече ще са малко над 10%,което ще рече 700мл.л остатъчно старо масло и т.н...(имаше едно видео и на 4 път маслото е доста бистро,хората точно такъв тест си правиха,на същата кутия но във Волво)....което пак е по-добре отколкото да свалям кутията...има и добавки разни,така че не е толкова страшно всичко. Въпрос на време и кинти е.
                            Съвсем на теория - ако на първата смяна смениш 50% от маслото, то ще имаме 3.5 л. старо, към 3.5 литра ново. След източване на следващите 3.5 л, то то ще бъде съставено от 1.75 л. ново и още толкова старо. Демек ще си източил 3.5+1.75 = 5,25 л старо масло. Демек остават 1,75 л от старото. И при точене на третия път, то 3.5-те литра ще съдържат 0,88 старо и 2,64 л. ново масло. Или в крайна сметка ще останат 5,25+0,88=6,13 ново масло. Или ще останат едни 7-6,13=0,87 л. от старото масло. Това горе долу при идеално 50:50 смесване на двете масла
                            На теория около 1 мл. остатъчно масло би трябвало да дойде около 14-та смяна, което ще се доближи до опресняване на цялото масло, изключвайки 1 мл. замърсяване.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Comment


                            • #89
                              Точно така, понеже съм закръглил на 10%,затова е 700мл.л....реално са 12.5%,което ще рече точно 0,875л.

                              Виж до 14 смени на един път ще получа дископатия, няма да си го причинявам
                              Last edited by undy; d.m.y г., 14:26.
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                                Съвсем на теория - ако на първата смяна смениш 50% от маслото, то ще имаме 3.5 л. старо, към 3.5 литра ново. След източване на следващите 3.5 л, то то ще бъде съставено от 1.75 л. ново и още толкова старо. Демек ще си източил 3.5+1.75 = 5,25 л старо масло. Демек остават 1,75 л от старото. И при точене на третия път, то 3.5-те литра ще съдържат 0,88 старо и 2,64 л. ново масло. Или в крайна сметка ще останат 5,25+0,88=6,13 ново масло. Или ще останат едни 7-6,13=0,87 л. от старото масло. Това горе долу при идеално 50:50 смесване на двете масла
                                На теория около 1 мл. остатъчно масло би трябвало да дойде около 14-та смяна, което ще се доближи до опресняване на цялото масло, изключвайки 1 мл. замърсяване.
                                А този 1 литър не може ли да се избегне чрез машинно сменяне което изсмуква цялото масло от кутията?
                                За смяната му съм взел от това масло,надявам се да е добро Също колегата унди помогна с много ценна информация и съвети около настройката на кутията,за което му благодаря
                                Click image for larger version

Name:	cdn.autodoc.de.jpg
Views:	1
Size:	6.1 Килобайта
ID:	2351492
                                AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
                                AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X